Tarneviisid:
Kui kaua tooteid tarnitakse?
DPD pakiteenuse kaudu.
Pakid väljastatakse ainult tööpäevadel kella 8-18.
Kuller võtab teiega enne paki kohaletoimetamist telefoni teel ühendust. Pakkide kontaktivaba kohaletoimetamine. Saaja allkiri asendatakse kättetoimetamise ajal PIN-koodiga. Enne paki kohaletoimetamist saab saaja tekstisõnumiga 4-kohalise koodi. Kulleri saabumisel peab klient märkima koodi, mille DPD töötaja skannerisse sisestab. Kui aga saajal PIN-koodi pole, peab kuller distantsi hoides näitama kehtivat ID-d.
DPD Pickup saadetise punktidesse.
Pakid väljastatakse ainult tööpäevadel, olenevalt postiautomaatide koormusest 1-3 tööpäeva jooksul peale lähetamist “MustBee” laost. Saadetised toimetab valitud Pickup väljastuspunkti DPD kulleriga. Paki saab kätte valitud DPD Pickup tarnepunkti aadressil nende tööajal. Paki saab kätte pärast SMS-iga paki PIN-koodi saamist ja selle ekraanile sisestamist.
Omniva postiterminali kaudu.
Paki iseteenindusautomaatidesse toimetatakse pakid olenevalt postiautomaatide koormusest 1-3 tööpäeva jooksul alates “MustBee” laost ärasaatmisest (piirkonniti võib kohaletoimetamine võtta aega kuni 4 päeva).
Kui palju kohaletoimetamine maksab?
Tasuta saatmine 60€+
Kohaletoimetamise hind läbi Omniva pakiiseteenindusautomaatide – 4,99 EUR;
DPD kullerteenuse kaudu kohaletoimetamise hind on 7,99 EUR;
Kohaletoimetamise hind läbi DPD Pickup pakipunktide – 3,99 EUR;
Makseviisid:
Arveldamine
Paysera/PayPal
Elektrooniline pangandus:
“Swedbank” pank;
“SEB” pank;
“Luminor” pank;
“Coop” pank;
N26 Pank;
LHV pank.
Kaardiga maksmine:
– Krediidi või deebetiga
Tagasi
- Saate toote tagastada, kui saite ebakvaliteetse toote, saite midagi, mis ei vastanud tellitule, ja muudel seaduses sätestatud juhtudel.
- Defektse toote tagastamisel kohustume selle vastu võtma ja asendama analoogse tootega. Kui meil analoogset toodet pole, tagastame toote eest tasutud raha.
- Kui toote suurus ei sobinud, saame selle vahetada teise vastu või tagastada toote eest tasutud raha, kui tagastate toote meile.
- Tagastamine – Ostja konto (välja arvatud juhul, kui saite defektse kauba).
- Tootemudelite vahetus – ostja konto (kui te ei saanud defektiga toodet).
- Toote tagastamisest või ümbervahetamisest tuleb teatada e-posti aadressil [email protected]